Op dit adres zit nu: Vonkels

1. Gezellig met een vriendin aan de tapas gegaan! Erg goed op smaak allemaal, sommige (grill)gerechtjes waren iets aan de droge kant maar voor de rest hebben we erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk alleen het decor is een beetje verouderd. Ik ben hier al vaker wezen eten en zag dat ze nu wel een ander kleurtje op de lambrisering hadden gedaan. Dit zag er al erg fris uit! Toen ik dit tegen de eigenaresse zei vertelde ze ook dat ze nog meer aan het decor gaan veranderen binnenkort dus ik ben erg benieuwd! Al met al dus een fijne avond gehad!

Vorige recensies van anne3

• Heerlijk gegeten bij dit gezellige Griekse restaurant! Het eten is wat je er van verwacht in een grieks restaurant. Simpele opmaak van de borden maar de gerechten zijn zeer goed op smaak. Zeer vriendelijke eigenaresse ook, heeft echt aandacht voor de gast. Het interieur is iets verouderd maar dit valt zeker door de vingers te zien vanwege het lekkere eten en de ontspannen sfeer.