Op dit adres zit nu: DIGA

1. Vijf dagen terug voor de derde keer gegeten bij Moretti's. Bij het vorige restaurant van deze eigenaars altijd lekker gegeten en nu wederom nog geen enkele keer teleurgesteld. Er is een ruime keus aan kleine hapjes op de kaart. Alle gerechtjes zijn smaakvol en met zorg bereid. De 'pastahapjes' wat meer vullend dan de gerechtjes op de voorkant van de kaart. Twee keer ben ik bij Moretti's geweest terwijl het druk was. Ook tijdens die bezoeken hebben we geen moeite gehad de aandacht van het bedienend personeel te trekken. Snelle, vriendelijke bediening. Er werd ook regelmatig gevraagd of het smaakte en of alles naar wens was.
    Ik vind dit restaurant een aanwinst voor Haarlem (naast de Japanse all you can eat formule) en hoop op een regelmatig vernieuwende kaart. Ik ga in ieder geval aanstaand weekend weer!