1. Maud 191 punten

Er zijn in Tilburg en omstreken veel tapas restaurants. De kunst is om je van de vele andere te onderscheiden. Helaas is dat Andaluz (nog) niet gelukt. Gisteren hier met 4 personen gegeten. Het meeste was middelmatig van kwaliteit, de kaaskroketjes koud (door kok te kort in te hete olie gebakken?), aan de kipspiesjes zat veel vet en smaakte muf. Ook zat er een haar in het eten. Dit was voor ons reden om ons beklag te doen bij de bedrijfsleidster. De klacht werd zeer serieus genomen, de eigenaar van de zaak neemt nog telefonisch contact hierover op met ons.
    Eten van de gewone kaart kost € 19,95. Wil je ook eten van de specialiteitenkaart, dan is het € 29,95. Op de specialiteitenkaart staan 10 wat exclusievere gerechtjes. Helaas was ook de kwaliteit van deze gerechtjes niet optimaal. Jammer, want voor € 29,95 mag je best kwailteit verwachten.
    Er heerste een gezellige drukte, de aankleding is sfeervol en de bediening prima in orde. De gerechtjes werden snel geserveerd.

4,1