1. Op aanraden van goede ervaring van mijn ouders zijn we hier met elkaar heen geweest. Allereerst was onze tafel niet gedekt voor 4 voor maar voor 2, daarna konden we een kwartier wachten op ons drankje we gingen per drankje betalen en we hebben de rest van de avond geen drinken meer gehad ze kwam ons niet meer vragen, terwijl ze juist aan ons kunnen verdienen.

Het eten was echt een drama dit hadden we niet verwacht, de kleine garnituurtjes zoals kippenbouten en bitterballen waren ijskoud en mijn kippenpoot bleek hartstikke aangebrand. Daarna tongfilet gehad, deze droop in de olijfolie mega vet en viel hartstikke uit elkaar. Gelukkig was de smaak goed maar het vet druipte overal. Daarna maar een wokpoging met saus kerrie, de saus zag er verdund uit met olijfolie en wederom druipte dat ook van het vet en was de saus smaakloos.

Gelukkig waren de toetjes goed en heb ik toch nog iets kunnen eten maar was de prijs lang niet waard. Na zoveel goede ervaringen en recensies hebben wij het denk ik deze avond niet getroffen. Helaas was dit een duur avondje zonder genieten.

2,2