1. Harrie 357 punten

Om 20.05 arriveren we en worden beide aan een (naar ons idee) snel bijgeschoven tafeltje geplaatst, pal onder een felle lamp, die is als bouwlamp niet zou misstaan. Om 20.30(!!) worden we door de (onpersoonlijke) bediening opgemerkt en kunnen we iets te drinken en onze "1e ronde" bestellen, die tegen 21.00 uur geserveerd wordt.
    Om 22.30 laatste bestelling plaatsen, schiet er door mijn achterhoofd,, dus dat wordt aanpoten...

Rond 22.10 krijgen we de bestellijst niet eens meer terug en worden we aangespoord het dessert te bestellen, terwijl ik mijn licht gegrilde tonijn (side-order) nog aan het verorberen ben.

Natuurlijk mag je trots zijn als het keurmerk van Rob Geus op je gevel prijkt, dat zegt in ieder geval dat de hygiëne wel in orde is en dat is voor de gasten ook wat waard. Echter door het (1) onopgemerkt blijven, (2) lange wachttijden, (3) gejaagd personeel tegen het eind van de avond, (4) afwas die gedurende de gehele avond pal achter ons op de vloer wordt geplaatst, (5) geen achtergrondmuziek & (6) personeel dat zelf op hun gemak aan een van de tafels zit te eten terwijl er nauwelijks aandacht aan ons wordt besteed, komen we tot onze slotconclusie: Mint, daarvan gaan er 12 in 1 dozijn.