1. Op een zaterdagavond bij Canadian corner gaan eten en de zaak zat goed vol. Het interieur is ergens laat jaren 70 er in gekomen schat ik zo in, en in de tussentijd nooit meer veranderd. Never change a winning team zullen ze wel denken, maar dit team is inmiddels hoog bejaard. De bediening is erg jong en ronduit slecht, totaal geen overzicht, verkeerde bestellingen en heel erg lang wachten op echt alles. Het enige positieve aan de bediening en service is de eigenares, die erg vriendelijk en klantgericht is. Door haar inzet krijgt het restaurant nog enigszins een warm en huiselijk gevoel. Het eten is niet slecht maar ik zou er niet voor terug gaan. De pizza taco wat een van de specialiteiten van het restaurant zouden moeten zijn is niets bijzonders en naar mijn mening veel te dun, de bodem lijkt wel een tortilla.

5,9