1. Rianne bauw

Na een dagje huishoudbeurs besloten mijn moeder en ik op de terugweg wat te eten bij de haje tussen Almere en Lelystad. Een prachtige locatie met uitzicht over mooie natuurgebieden. Dat is helaas ook het enige positieve wat te noemen is.

We moesten een kwartier wachten totdat we drankjes konden bestellen en een 'kaart' kregen. Toen we vroegen of we ook de avondkaart al konden bestellen, het was kwart over 4, wist de serveerster het niet en ze moest het vragen. We hebben haar tot een uur later niet meer gezien. Een andere serveerster kwam ons om kwart voor 5 helpen en we konden gewoon de avondkaart (ondertussen) bestellen.

We vroegen om nog een drankje, ik persoonlijk om thee met honing, maar de honing werd vergeten. Daar moest ik nog twee maal om vragen. Het eten smaakte goed, we hoefden er niet bijzonder lang op te wachten, al bestelden we wel als eersten en kregen we als laatsten. Omdat ik persoonlijk niet helemaal gezond was, kon ik niet alles op. Ik vroeg of ik de rest mee mocht nemen in een doggy bag, ik werd aangekeken alsof ze water zagen branden. Er moest een tweede collega bij komen die smalend zei dat ze daar toch echt niet aan konden beginnen.

We gingen afrekenen. De medewerker die aan de kassa stond vroeg routinematig of het had gesmaakt, mijn moeder vertelde over onze ervaring en de medewerker haalde zijn schouders op en ging verder. Mijn moeder zei nog, dit kunnen jullie misschien mee nemen ter verbetering, waarop werd geantwoord "Het zal wel mevrouw." We zijn zonder een fooi te betalen weg gegaan en ik raad deze accomodatie absoluut af. Het boeit het personeel totaal niet wat jij als klant over ze denkt, en je bent maar een nummer die op zijn beurt moet wachten. Zonde, op zo een mooie locatie!

1,8