1. Zeer goed restaurant, wij komen er een aantal keren per jaar, zoals ook gisteren. Maar gisteren was de bediening ronduit slecht! Toen we binnen kwamen hebben we de eerste 10 minuten geen ober gezien, toen een aantal keren geroepen. Verder de hele avond ging het slecht, bestellingen die gewoon niet kwamen waar herhaaldelijk moesten roepen en zo ging dat door tot het einde. En toen we er wat van zeiden, kregen we een koffie van het huis, terwijl we all in hadden voor 3 uur. Nog een keer zo'n actie, en dan gaan we uitwijken naar een andere wok.

1. Achteraf zeer goed opgelost!
    Ik ga er vanuit dat het een incident geweest is, want we willen niet anders dan dit wok restaurant!
    Weer helemaal tevreden, en zullen snel weer aanschuiven.
    Nogmaals dank voor de zeer nette afhandeling.
    Tot snel!

Vorige recensies van Mulder

• Perfect eten daar, al vele malen geweest helemaal top!

• We hebben in een aantal wokrestaurants gegeten, maar dit komt als beste uit de bus.
    Alles klopt hier, echt super! als je dit gewend bent , wil je niet anders meer!