1. Jarenlang waren wij vaste klant bij de Zijdewinde. We vonden het altijd erg fijn daar. Heerlijk eten en altijd lekker vers. Maar de laatste 2 keren waren al niet meer zo'n succes. Vandaag was het erg jammer.

We bestelden beiden een clubsandwich, maar we konden aan alles proeven dat het brood uit de vriezer kwam. De serveerster nam het goed op. Ze ging naar de kok en die vertelde inderdaad dat het brood uit de vriezer komt. De boterhammen waren nat en soppig en ultra plat. We hebben onze boterhammen teruggegeven en bestelden een puntje appeltaart, maar ook deze kwam uit de vriezer.

Buiten staan de tafeltjes half ingestort op het terras. Ik vind het zo jammer. Het was hier fantastisch. Het personeel is aardig, de ligging geweldig. Met een paar handelingen kan het hier weer geweldig zijn. Maar als het zo blijft gaan wij ook niet meer. Heel spijtig.