1. Gister wezen eten, kwaliteit van het eten kan ermee door, maar warmhoud bakken zijn vrij klein, dus zodra je wat wil pakken is de bak zo goed als leeg. Grill en wok was wel lekker, patatjes niet, sushi zeeeer weinig keuze (niet eens schoteltjes om je wasabi en soja in te doen), dessert weinig keuze (ijs is dusdanig bevroren dat je het niet eens kon scheppen). Ik had all-in eten en drinken, personeel heeft alleen bij binnenkomst gevraagd of we iets te drinken wilden, de rest van de avond moest je geluk hebben dat er iemand langs liep (wat niet tot nauwelijks voorkwam) of zelf naar de bar lopen om te bestellen. Ik hou van uiteten gaan en vind het leuk verschillende plaatsten uit te proberen en moet toegeven dat dit toch wel mijn slechtse ervaring was (ik plaats nooit recensies maar bij deze vond ik het wel even nodig).

2,8