in Barneveld

Proef de authentieke smaak van Lanterna!

1. Jammer genoeg kan ik niet anders dan me aansluiten bij de "slechte recenties". Lanterna was nog geen 6 jaar geleden de place to be in Barneveld. Een druk bezocht restaurant met een goede naam dankzij de goede service en het heerlijke eten. Wat er nu van geworden is, is echt diep triest. Personeel dat nog geen eens een tafel fatsoenlijk kan dekken (bestek ligt her en der op de tafel). 10 minuten wachten voordat je überhaupt geholpen wordt bij je tafel en dan de kwaliteit van het eten. Diepvries carpaccio's, pizza's die verbrand aan de klant gegeven worden en smakeloze pasta's. Het is echt om te huilen.

Van te voren krijg je een stokbrood met kruidenboter. Heerlijk, denk je dan! Totdat hij op tafel verschijnt. Een afgepast mandje brood met wel 3 kleine stukjes brood per persoon! Wanneer je vraagt of het mandje bij gevuld mag worden omdat de kruidenboter nog lang niet op is, moet je 10 minuten wachten en krijg je aan het einde van de avond de rekening met stokbrood en kruidenboter gerekend. Echte service zit er niet meer bij.

Echt ontzettend jammer! Eigenlijk zou de zaak een andere naam moeten krijgen. Deze eigenaar met zijn personeel snapt niks van het concept dat Lanterna ooit geweest is. Wij stonden voor vriendelijkheid, gastvrijheid, service en kwaliteit! Hadden veel vaste klanten die altijd terug kwamen en moet je nu zien er is geen kip te bekennen!! Jammer, zo jammer.