1. Leo 1744 punten

Na een uitstekende eerste kennismaking met het Stads-Koffyhuis, een jaartje geleden, werd het tijd voor een herhaling. En we zijn niet teleurgesteld!

Net als vorige keer was het ook nu erg druk. Gezellig, informeel, maar voor de bediening nauwelijks te behappen. Het kwam dus wel eens voor dat iemand de vraag kreeg of ‘ie al een keuze had kunnen maken terwijl dezelfde serveerster twee minuten eerder de bestelling al had opgenomen – maar het gebeurde allemaal in de hectiek en er werd met zoveel blijmoedigheid geserveerd dat zo’n missertje gauw is vergeven.

Het eten wat weer voortreffelijk! Een smakelijke vissalade met heerlijk vers brood, uitstekende koffie erbij: dik voor elkaar! Een flinke portie ook: na zo’n salade kun je er wel weer even tegen.

Bij ons volgende bezoek aan Delft kijken we ongetwijfeld weer eerst of er bij het Stads-Koffyhuis nog plek is. Zo ja: dan zoeken we niet verder!