1. Wij komen uit Alkmaar en zijn op de recensies af gegaan. Wij hadden gelezen dat de bediening onvriendelijk zou zijn. Ook dat het heel luidruchtig zou zijn. De deur werd bij aankomst al open gehouden. Dat voelde al als welkom. De ruimte is redelijk open waardoor het geluid iets meer zou kunnen zijn. Omdat er genoeg absorberende materialen (bekleding, reliefs e.d.) aanwezig zijn is het niet storend luidruchtig. De meesten van het team hebben de leeftijd tussen 20 en 30. Ik ervaarde ze als vriendelijk. Het contact vriendelijk kordaat en attent. Ik had een pizza pollo. Heerlijk. Lekker pittig goed belegd en een heerlijke smaak. Groot genoeg om goed te vullen. Mijn vrouw lasagne traditioneel. Ook zij heeft Heerlijk gegeten. Natuurlijk niet de meest culinaire gerechten maar wel bepalend. De simpelste gerechten kunnen heel makkelijk verpest worden. De prijzen vond ik redelijk. Op de kaart enige vleesgerechten misschien iets hoger als doorsnede. Wij zijn voldaan weggegaan. Niks mis mee.