Op dit adres zit nu: La Cubanita

1. Wat een hoogtepunt van de avond had moeten worden op Valentijsdag, is uitgelopen op een behoorlijke deceptie. Op verzoek van Het Eetpaleis werd de reservering verplaatst om de drukte beter aan te kunnen, maar daar heb ik als klant helaas niet veel van gemerkt.

Om iets na 19.30 werden wij naar onze tafel begeleid om vervolgens volkomen genegeerd te worden door het aanwezige bedienend personeel. Om 21.00 uur, dus anderhalf uur na aankomst hadden wij pas ons eerste drankje en hadden wij de menu kaart nog niet gezien.
    De mensen aan de tafel na ons hielden het voor gezien en vertrokken en achteraf had ik ook die keuze moeten maken.

Het voorgerecht kwam na 21.30 pas op tafel en toen wij ons beklag gingen doen bij het bedienend personeel werd ons duidelijk gemaakt dat het nogal chaotisch was en dat enige compensatie bij het afrekenen geregeld zou kunnen worden.

Het hoofdgerecht kwam na 22.00 uur op tafel met de mededeling dat de patat er aan kwam, maar die hebben wij helaas niet meer gezien. Gevraagd bij het afruimen of het dessert meteen door mocht komen met als gevolg dat er slechts één dessert op tafel kwam en het dessert van mijn vrouw liet nog een 10 minuten op zich wachten. Bij het uitserveren van het dessert werd ons een kopje koffie of thee van het huis aangeboden, maar die hebben wij afgeslagen.

Bij het afrekenen stond tot overmaat van ramp drank op de bon die ik niet had gebruikt en toen wij de man herinnerden aan zijn eerdere uitspraak op de avond over enige compensatie, werd ons meegedeeld dat hij ons een drankje (kopje koffie of thee) had aangeboden.

Als klant verwacht ik als een echte gast te worden behandeld en niet als een wandelende portemonnee die alleen goed is voor het brengen van geld. Ik maak regelmatig gebruik van horecagelegenheden in Alkmaar, maar ik heb dit nog nooit meegemaakt. Nog meteen een mail gestuurd, maar helaas geen reactie meer mogen ontvangen.

5,7