Op dit adres zit nu: Brasserie 1910

1. Gisteravond hier gegeten. We namen met een groep van 9 allemaal het onbeperkte menu. We gingen om 19.45 aan tafel en kregen om 20.30 het eerst gerecht. Vervolgens het volgende. Veel dingen waren koud, niet lekker en veels te zout. Na de eerste gang moesten we zelf vragen, na lang wachten, of we de volgende gang konden krijgen. Nou dit kon wel, maar niet van harte.
    Toen om 21.30 kwam de 2e gang. Alleen waren ze even vergeten de tafel met alle borden van de vorige gang af te ruimen. Toen we zeiden; nou misschien is het handig als de tafel eerst af wordt geruimd, werd er behoorlijk geirriteerd gereageerd. De tweede gang was bij velen net zo smakeloos als bij de eerste. Ik heb een garnalentaartje meteen terug gestuurd. Hij was taai en zó zout, echt ongezond.
    Er werd de gehele avond niet gevraagd of we wat wilden drinken, dit moesten we zelf doen. En ook dit duurde eeuwen voordat het kwam. Ook glazen liet ze volop op de tafels staan waardoor het echt een zooitje op onze tafel werd. Aan het einde hebben we gezegd dat het niet naar wens is geweest, maar we kregen alleen een: "Oh..." We besloten geen desert te nemen, maar nog wel een laatste rondje drinken te doen; we hebben hier echt zeker 15 minuten op moeten zitten wachten omdat het personeel veel drukker met elkaar was dan met de gasten.
    Al met al een hele slechte zaak waarbij het personeel niet voor de horeca heeft gekozen maar gewoon een baantje om centjes te verdienen. Hier zien ze ons niet meer terug.

1,5