1. Zowel privé als zakelijk vertoeven wij regelmatig bij het restaurant van Tom en Annabel.

De prijs- kwaliteitsverhouding staat op een ronduit hoog niveau. Als men hier met honger van tafel gaat is men dat absoluut zelf schuld. Wanneer een biefstukje te rauw of te doorbakken is moet je dat als consument aangeven bij de leiding.
    Wanneer ik een 1 als rapportcijfer mag geven, dan weet het gehele personeel er echt alles van!

Dan moet men ook niet verwachten om voor een bedrag van nog geen 20 euri (want daarvoor heb je het buikje absoluut goed en gezond gevuld) een 5 sterren restaurant kwaliteit te hebben. Voor dat geld kan er geen ober 2 uurtjes lang de wacht houden aan tafel. Dan moet je gewoon meer betalen.

Bediening is wel wisselend. 80% begrijpt hoe het moet, 20% begrijpt het niet. Komen we toch weer terug op de uitstekende prijs-kwaliteitverhouding. Als je dat in je achterhoofd houdt zit dat wel snor.

Wensen? Communiceren! Tom, Annabel, maar ook zeker Boy en de rest van het team doen absoluut alles eraan om de klant tevreden te houden, als je dat maar aangeeft.

Vooral zo doorgaan!