Op dit adres zit nu: Roadhouse

1. Marco / Nicole

Regelmatig eten we even in de Leeren Doedel, vaak met meerden, soms met z'n 2-en en een keer met een groot gezelschap. Ik ben verbaasd over de negatievere recensies. Natuurlijk is er wel eens iets over het eten te klagen. Hoe zwaar dat weegt heeft deels met je eigen beleving en verwachting te maken. Ook ik heb wel eens meegemaakt dat het vlees iets warmer mag (de spareribs gisteravond, die wel heel erg lekker was.) Visschotel was perfect. Voorafje heerlijk, toetje top. groente en rauwkost zou wat meer kunnen maar Jeroen als gastheer kennende krijg je ongetwijfeld groentes en rauwkost extra als je er om vraagt. Wij hebben dat nog niet gedaan omdat we het niet nodig vinden en ons bordje toch niet leeg krijgen. Met grote groepen kun je er prima wezen, Jeroen en Robert zijn zeer flexibel ook als je tijdens het eten / koffie ed. opeens iets anders wilt. Voorstel; doe je mobieltje tijdens het eten weg, Laat je vlees niet koud worden en geniet. Voor de prijs hoef je hier niet weg te blijven. Eet smakelijk. Jeroen tot ziens.