1. Afgelopen februari 2015 waren wij voor de 3e keer bij Atlantis met de zelfde groep, collega’s van gemiddelde leeftijd. De eerste keer (half 2014) dat wij er waren hadden we al een ‘aanvaring’ met het personeel gehad. Er was jus d’orange op de grond gevallen, wij vroegen of dit schoongemaakt kon worden om zo ongelukken te voorkomen. Na 2x vragen werd het nog steeds niet schoongemaakt, pas na de 3e keer vragen kwamen ze eindelijk met een doekje langs. De 2e keer verliep het vlekkeloos, maar de 3e keer sloeg helemaal nergens op.

Bij binnenkomst werden we eerst naar een te kleine tafel gebracht, daarna kregen we een ronde tafel (vlakbij het wok gedeelte). Hier tochtte het heel erg, dus wij vroegen of we gebruik konden maken van de tafel ernaast. Dit mocht en kon volgens het personeel achter de balie. Na onze ‘verhuizing’ kregen we van een ander personeelslid een snauw dat we niet zomaar van iedere tafel gebruik konden maken, omdat de achtergelaten tafel nu vies was en ze die schoon moest gaan maken.

Het personeelslid achter de wok was ook niet in goeie doen. Hij stond met zijn lepel druk te zwaaien dat we ons bord via de andere kant aan hem moesten geven en hij was ook erg onvriendelijk bij het vragen van welke saus we gebruik wilde maken en bij het afgeven van ons gewokte eten.

Conclusie: het eten is zeer gevarieerd en uitgebreid (maar weinig nieuwe gerechten), maar het personeel is totaal niet geschikt om op normale wijze klanten te bedienen. Je voelt je als klant totaal niet serieus genomen. Wij komen er niet meer.