1. Wij hebben gegeten bij Rodaen met een Lunchcadeau. Vooraf gereserveerd en dit vermeld.

We waren er precies op de afgesproken tijd. Half 1. Was er gezellig druk. We namen koffie en verheugden ons op een lunch. Na ons kwamen er zeker nog een 15 man binnen, alleen of met z'n tweeën. Er was om 1 uur (na de koffie om half 1) nog niemand bij ons geweest om de lunch op te nemen. Om ons heen kreeg iedereen steeds te eten of de kaart. Om kwart over 1 ben ik eens gaan vragen. Werd ons verteld dat we uit 2 soepjes konden kiezen en twee gerechten.

We bestelden een soepje. Die overigens heerlijk was. Kwart voor 2, de meeste mensen hadden het pand al verlaten, ook diegene die na ons gekomen waren, en wij vonden het allang niet leuk meer, zelfs onbeschoft. Namen bij de vraag of we nog wat wilden drinken nog maar koffie, en vermelden meteen dat we het erg lang vonden duren en dat iedereen na ons, al bijna allemaal weer weg waren en wij in anderhalf uur nog maar een soepje hadden gehad.

Om 2 uur kwam de rest van de lunch door. Ik had een geitenkaasje op een bedje van sla en honing, mijn man plankje brood met beleg. De salade was ronduit vies. Oude verlepte sla, die droop in een dressing. Voor de sier veel te veel honing over het bord gestrooid om het grote bord maar te vullen. Mijn man kreeg 3 halve sneetjes brood, met beleg. Zéér teleurgesteld waren we.

Bij het afrekenen betaalden we de 4 kopjes koffie en zeiden tegen elkaar "hier nooit meer". Zéker geen goed woord over voor de bediening en de service. Een lunchcadeau kost 40 euro. We hebben nog niet voor 15 euro gekregen. Op deze manier bind je geen nieuwe klanten.

3,6