Gesloten wegens brandschade

1. Deze Valentijn zullen we niet gauw vergeten. Wij hadden wel wat recensies gelezen, maar wilden toch zelf ons oordeel erover maken. We hadden een groupon deal en bij binnenkomst zat het afgeladen vol en ook veel mensen bij de afhaal. Lijkt een goed teken, maar helaas zijn deze eigenaren niet in staat de mensen een goede avond te bezorgen met lekker eten. Een aantal van de bediening waren fantastisch, maar de structuur was gewoon compleet zoek. Geen kaart, geen keuze helemaal niks. Gelukkig had ik thuis online gekeken welke dranken ze hadden, maar inderdaad bijv. de cola light was er niet. Dat kan je gewoon niet maken in een restaurant. De eerste ronde eten was aardig, goed warm en de nasi vond ik lekker. Dit kregen we na een 20 min. wachten en toen wachten op de 2e ronde. Na een half uur maar eens een opmerking gemaakt en ja het kwam er aan maar druk, druk, druk. Na 45 min. de 2e ronde met lauwe witte rijst, roergebakken broccoli met wat vage andere groente en 2 viscurry's. Helaas hadden we niet verteld dat we niet van garnalen hielden dus deze ronde ging voorbij. Na nog eens 25 min. kwam er niet nog een 3e ronde en zijn we maar opgestapt. Afrekenen voor 4 thaise bier, €20. Wij hadden op de site gezien dat het bier €3,95 was, nog duur, maar goed. We wilden €16 betalen en niet meer. Door tussenkomst van wat wij denken wie de eigenaar was werd dit goedgekeurd. Hij probeerde nog of we nog een keer terug wilden komen op een andere dag, maar echt nooit maar dan ook nooit meer naar deze zaak. Ik zeg het niet gauw, maar lees de recensies en bespaar jezelf een slechte avond uit.