1. T Reijckers

Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij restaurant de Zwaan. We werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid. Er was een speciaal valentijnsmenu opgesteld. Overal roosjes en rozenblaadjes op tafel. Super verzorgd.

Mooi om te zien dat er ook restaurants zijn die echt moeite doen om er iets speciaals van te maken. Het was heerlijk om een keer lekker op ons gemak wat te eten, zonder het gevoel te hebben dat ze je binnen een uur weer buiten willen hebben staan.

Voldoende tijd om lekker te kletsen en van je gezelschap te genieten tussen de gerechten door. Er werd duidelijk verteld wat je kreeg te eten, ook dat er een aparte salade/warme groentenbar was. Al was dit eigenlijk extra want de gerechten waren ook al voorzien van de nodige groenten en salade. 3 heerlijke gangen gegeten en een lekkere spoom tussen het voor en hoofdgerecht.

Personeel was vriendelijk en netjes.

Al met al een zeer geslaagd diner en een nog betere valentijnsdag.