in Wageningen

Grill specialiteiten vlees en tapas

1. Voor de tweede keer gegeten bij het Oude Pakhuis in Wageningen en ook deze keer viel op, dat de bereiding van bijvoorbeeld het vlees uitzonderlijk goed is. Vooraf een heerlijke Vitello Tonato en als hoofdgerecht Nieuw Zeelandse Lam welke meer dan heerlijk was! Wel jammer dat de borden op de rand versierd zijn met een rode substantie welke niet zo fris kleurt bij de garnituur, omdat deze substantie uiteindelijk oplost en zich gaat mengen met de rest van het bord. Dit voegt naar ons mening niets toe aan de heerlijkheden die op het bord liggen. Als je dan toch een bord wil 'opleuken' dan zou ik aanschaf van borden met print hierin adviseren. Maar nogmaals, het was een ware smaak ervaring!
    Verder complimenten voor de zeer vriendelijke, correcte en snelle bediening. Ondanks de drukte wegens Valentijnsdag kon het personeel de bediening meer dan goed aansturen. We komen hier uiteraard nog een keer terug en hopen dan een derde en volgende goede smaak ervaringen op te doen. Bedankt voor de fijne avond!