1. Ik schrijf hier de 1e recensie, vreemd want deze tent is mateloos populair.

Afgelopen weekend op uitnodiging met een gezelschap van zo'n 13 man wezen eten. We wilden eigenlijk naar een ander pizza restaurant, maar daar was reserveren lastig, gelukkig kon dit hier wel, we moesten alleen om 19:00 arriveren en om 20:00 de zaak weer uit zijn (hoezo gastvrij).

We konden allemaal kiezen uit het menu van 13,50 euro. Dit houdt in dat je een hoofdgerecht naar keuze (alle pizza's of pasta's) kan kiezen en 2 drankjes krijgt. Ik had een pizza salmone gekozen, deze was heerlijk en belegd met vergerookte zalm (althans zo ervaarde ik het, wellicht was het diepvries). De pizza was heerlijk, maar vrij dun, waardoor ik nog niet helemaal vol zat, maar de grote glazen cola maakte dat weer enigszins af.

De lange banken waar je aan zit, zorgen ervoor dat je niet van je tafel wegkan (of de hele tafel moet opstaan) en je dus ook niet 1,2,3 naar het toilet kan.

Waar we ons echt mateloos aan irriteerden was het personeel wat geen tot amper Nederlands spreekt. Ze praten grotendeels Engels en onderling Italiaans, waarschijnlijk was er een buslading personeel uit Italie overgekomen. Ook zaten sommige onder de tatoeages en 1 droeg tunnel oorbellen, hetzij met pleister erop, wat ook geen gezicht is!

Om de haverklap viel er een glas kapot en het was vrij rumoerig, desondanks toch lekker gegeten en gezellig uurtje gehad. De verjaardag hebben we thuis verder afgemaakt in een wat rustiger en gezelliger omgeving. Rond 19:30 stond er een immense rij binnen/buiten om binnen te komen en mensen moesten wachten op een tafeltje, dit zou ik dus niet zo gauw doen. Ik snap wel waarom, want het is lekker goedkoop en prima eten. Voor doordeweeks een prima aanrader.