1. Afgelopen maandag hier met de familie uit eten geweest. We hadden van velen goede verhalen gehoord over deze zaak, ook minder goede, dan met name over de drukte in het weekend (toevallig stond er ook net een stuk in de krant over de overvolle zaterdag).

Gelukkig komt de maandag ons altijd goed uit en we hadden gereserveerd voor 18:30. Je komt in een vrij sfeerloze ruimte (soort concerthal) waarvan ze wel geprobeerd hebben er iets van te maken. De zaak was nu voor 1 derde vol, bij volle bak moet het er enorm rumoerig klinken. We kregen een aangename tafel aan de buitenrand, zodat je toch enigszins rustig zat. De verlichting is vrij sfeerloos. Hanglampen waar 1 zielig spaarlampje in zit.

We waren binnen, 2 uur onbeperkt eten, eerst maar even wat drinken halen. Ik verbaasde me over alle soort drank die bij de prijs inbegrepen zitten. Ook verse jus d'orange (betaal je gauw 3,50 voor een glas voor). Ik ben hier dol op en moest rijden, dus heb zo'n 6 glazen uit de (automatische) pers getapt, heerlijk.
    Ik had expres de hele dag niets gegeten, zodat ik me tonnetje rond kon vol eten.

Eerst een rondje voorgerecht, ik keek m'n ogen uit, wat carpaccio geprobeerd en andere hapjes. Volgende ronde, sushi, hier ben ik dol op, heb van alles een hapje genomen (vult helaas wel flink). Ook de oesters heb ik er een stuk of 6 van op, normaal betaal je voor dit als voorgerecht al 10 tot 15 euro. De sushi is niet zo lekker als bij de japanner, maar met wat sojasaus prima te eten.

De grill, bbq en wok zien er prima verzorgd uit. Wokken maak je me totaal niet blij mee, die heb ik links laten liggen. Eerst wat vis geprobeerd, redelijk standaard assortiment (zalm, slibtong) wat ik al vaak eet, maar ik heb dus maar zeeduivel geprobeerd en een grote gamba, uitstekend bereidt. De sausje voor de grill zag er wel wat smoezelig uit helaas. Je hebt ook een soort frituurhoek, waar je diverse aardappelgerechten kan vinden en groentes als bijgerecht. Wat ik dan weer jammer vind zijn die "standaard" dingen vd Chinees als nasi en bami. Ik was ook verbaasd hoeveel mensen dit opschepten, terwijl er zoveel andere lekkere dingen waren (waarschijnlijk komen die mensen vaak bij de Chinees en kennen ze dit).

Het saladebuffet is ook netjes verzorgd, vrij standaard, maar lekker voor erbij. Dan de BBQ. Een medewerker gedroeg zich vervelend, voelde zich helemaal de BBQ king. Ik irriteer me hier mateloos aan. Gelukkig was het vlees erg goed, ik had een rib eye en stukje biefstuk geprobeerd, uitstekend gebbqd.

Dan het dessert. Veel kant en klaar. Dit maakt het er echt niet minder lekker om, alles netjes verzorgd en lekkere soorten ijs. Ik zal al behoorlijk vol dus heb "slechts" 2 bordjes dessert genuttigd.

De 2 uur was precies lang genoeg. Ik was eigenlijk wel continue aan het eten en zat na 2 uur helemaal vol. De 2 dagen erna had ik dan ook geen honger meer haha. Er liep genoeg personeel rond die de vuile borden en glazen kwamen ophalen, zodat je tafel netjes bleef. Ik vraag me af hoe dit gaat in het weekend.

Wij vinden het restaurant zeker een aanrader (vooral voor groepen). We zijn niet fan van buffetten, maar dit is een buffetrestaurant 2.0. Het eten is zeer goed verzorgd, wordt continue bijgevuld en we hebben amper hoeven te wachten bij de buffetten, in het weekend zal dit zeker anders zijn, dan ga je niet voor je rust en zou ik ook flink gestressd raken van al die drukte (kinderen). In het artikel in de PZC stond ook dat je op de zaterdag zelfs buiten moet wachten vanwege de drukte, ik begrijp goed waarom, want je krijgt veel waar voor je geld en in Zeeland is dit een leuke aanwinst.