1. Vanavond op uitnodiging van Peter en zijn crew voor een revance weer aan het buffet aangeschoven. Top!!! Geweldig. DIt buffet is 29.95 waard! All inn? Daar kan geen wok tegen op. Werkelijk geweldig. Soep top, salades mooi opgemaakt, vlees, vis, kip en grootmoeders stoofpotje gewoon top!! Vorige recensie was niet best. Maar wat er nu stond was geweldig. Wij komen op deze manier zeker weer terug.

Herman!

Vorige recensies van Herman

• Slecht helaas. Met 10 personen wezen eten. All in buffet, drinken was erg goed verzorgd. Helaas was het eten in het buffet zeer matig. 2 soorten salade (johma had weer een goeie avond). Niet opgemaakt, gewoon op 2 schaaltjes. Gerookte makreel zo uit de vacuum verpakking in 3 stukken gesneden. Gehaktballetjes in zoet zure saus?? Daar zat alleen wat waterige jus onder. Beenham die aan het buffet gesneden werd, dit kon niet uit ivm met te weing animo (hoe zou dit nu komen). Varkens saté? Saté saus zover verdund het leek wel chocomelk. Smaakte heel erg waterig. Schnitzels met champignons en uien? Helaas dat was er niet. De kok (?) Had bedacht dat plakken kookworst met peultjes en gebakken paprika hetzelfde was. Gekookte aardappeltjes in roomsaus (die dreven in een laagje melk leek het wel). Irisch koffie besteld ter afsluiting. Hier dus meer dan 20 minuten op moeten wachten. De manager probeerde zich in allerlei bochten zich er uit praten. Tot slot kregen we een uitnodiging voor een herkansing. Hier gaan we zeker gebruik van maken en schrijf dan weer mijn bevindingen..