1. Jos Beijer

Gisteravond gereserveerd, wij kregen een mooi tafeltje aan het raam en werden spontaan en hartelijk ontvangen De sfeer in in De Bok is gezellig en relaxed. De bediening was heel vriendelijk en oprecht belangstellend, zij maakte tijd om even een leuk en gezellig praatje met ons te maken.

We kregen overheerlijk stokbrood met 3 soorten kruidenbotertjes. Als voorgerecht namen we de uiensoep, dat was absoluut al een goede binnenkomer. Wat is die soep heerlijk en goedgevuld, ook met kaas!

Als hoofdgerecht namen wij ieder een entrecôte, zo heerlijk mager en mals en fantastisch bereid op de houtskoolgrill. Daarbij verse rauwkost en heerlijke verse witlofjes en gebakken aardappeltjes; aanrader. En de toetjes waren overheerlijk.

Conclusie; wij gaan zeker hier nog eens terug komen; "Effen lekker 'n Bokje doen", krijg je nooit spijt van! Vr. Groeten, Jos en Jacqueline.