Op dit adres zit nu: ITA Brasserie

1. Hier een keer in de zomer heerlijk geluncht op het zonovergoten terras en was een reden om nu terug te komen. Nu hartje winter een plekje binnen uitgezocht, waar niemand zat, maar het bleek al snel waarom, want nogal koud (radiatoren uit), dus dan maar een warmer plekje uitgezocht, dat nog steeds niet aangenaam warm was en bij het binnentreden van gasten kwam nog een koude vlaag mee. De volgens een voor mij wazige filosofie veranderde menukaart bevatte voor de lunch een spaarzaam aantal broodgerechten, die geen van alle meteen bij mij scoorden qua idee; uiteindelijk gekozen voor de Lauwwarme Caponata en dat was gelukkig een (blinde) goede keus. Mijn vrouw had meteen haar keuze laten vallen op de Koudgerookte Zalm en was hier zeer tevreden mee.
    Achteraf dus heerlijke gerechten, maar ik blijf van mening, dat de keuzemogelijkheden te beperkt zijn; daarnaast dus het te koude restaurant en voorts geen zeep bij het herentoilet (wel bij het damestoilet op de wastafel) is dat toch een reden om een volgende keer de lunch in een ander restaurant te gebruiken. De service was goed, maar verrekend met de temperatuur en ontbrekende zeep dus minder.