1. Nu voor de 3e keer geweest maar wij komen niet meer terug.

1ste keer mocht ik €5,= betalen voor 1 suzuki. 2e keer werden wij niet eens gevraagd of we een toetje wilden, na 25 minuten te hebben gewacht maar de rekening gevraagd.

Gisteren met een Social Deal bon nog maar eens geprobeerd. Bij het inleveren van de bon begon het ge-emmer al. Schijnbaar hebben ze recentelijk de voorwaarden van de deal veranderd. Op onze bon stond er niks van vermeld maar op een andere bon waar de serveerster mee aankwam stonden dingen die er bij ons niet op stonden. Ze konden de bon dus niet voor 2 pers. laten gelden. En zou 1 persoon voor € 30,= moeten eten (zonder consumpties).

Nadat ik zei dat ik dan netjes de 2 consumpties zou afrekenen en dan de zaak zou verlaten, is de serveerster toch nog maar eens gaan vragen en toen kon e.e.a. ineens wel. Na het eten werd ons wederom niet gevraagd of we nog een toetje wilden.

Heel erg jammer.

Mohammed, ik denk dat je hier wel e.e.a. aan moet gaan veranderen.

Kurt.