1. Wij zijn op een donderdag uit eten geweest bij Humprey's. Wij zijn zelf actief in de horeca.

Op het eten niets aan te merken, op de wijnen niets aan te merken. De service van de bediening is slecht, kan er niet meer van maken. Ze zijn meer met elkaar bezig dan met de gast, 3 keer vragen om een karaf water. Meerdere malen aangegeven dat we nog drankjes zouden krijgen. Het lijkt het personeel niet uit te maken om de gast thuis te laten voelen.

1. Beste Erik,

Dank voor je recensie. Welke avond heb je bij ons gedineerd? Dan ga ik uitzoeken waarom de service niet goed was.

Groet Jasper

2. Dag Jasper,

5 Februari, na de entree aan de linker kant in de zaak.
    Wat ik nog vergeten ben te vermelden dat een gastvrouw in vrije tijds kleding, nog met haar vingers in ons drinken zat. Werd gelijk gezegd dat we een nieuw glas kregen. Na 5a10 minuten toch maar om een nieuw glas gevraagd..
    Het is niet de eerste keer dat we bij jullie gedineerd hebben. Vaak in het weekend geweest, en geen klachten gehad.