1. Vandaag voor de zoveelste keer een pizza besteld bij La Scala, echter ook de laatste keer. Mijn eerste keer dat ik een pizza kocht bij La Scala was super. De meest lekkere pizza die ik ooit had gegeten. Alle keren erna was dit niet meer het geval. Iedere keer dat ik weer kwam was er wel weer iets dat tegen viel.
    Vandaag was het toppunt. Van tevoren gebeld om mijn bestelling door te geven. Werd gezegd 25 minuten. Aangekomen na 25 minuten, werd dit nog 20 minuten extra. Nu is dat nog niet zo erg, maar ook waren de bestelde pizza's niet meer leverbaar. Dit terwijl wij juist om die reden gebeld hadden en tijdens het wachten pas hoorden dat de pizza (nadat anderen hem nog wel mee kregen) werd uitgegeven; gewoon een inzichtsfout van de kok dus. Jammer La Scala! Wij bestellen onze pizza volgende keer wel bij Domino's.