1. We hebben een drie- gangenmenu gekozen, waarbij keurig de alternatieven en meerprijs werd verteld. De Spaanse rode wijn was zeer toegankelijk en smaakte goed. Ook de rose wat mijn vrouw dronk, smaakte goed. De preisoep smaakte goed en de wrap met carpaccio wat m'n vrouw kreeg, eveneens. Als hoofdgerecht kregen we medium gebakken biefstuk, wat lekker mals was, met lekkere gebakken aardappelpartjes en gemengde groente. De framboosparfait wat op het menu stond was er niet. Als alternatief mochten we kiezen van de kaart. Mijn vrouw heeft de chocolademousse genomen en ik de aardbeienparfait, die beiden mooi opgemaakt waren en heerlijk smaakten. Als afsluiter hebben we koffie genomen met een regionale kruidenbitter (Els) wat tot aan de rand toe van het glaasje was gevuld. Daarbij kregen we lekkere chocolade truffels geserveerd met een vulling van chocoladecreme. De bedienden waren klantvriendelijk, netjes en attent. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen.