1. Donderdag 29 januari heb ik mijn ouders en broer getrakteerd op een etentje bij de Librije. Alleen vind ik eerlijk gezegd dat er wel veel fout is gegaan.

Punt 1: Tijdens de telefonische reservering heb ik gevraagd of de Tesla er opgeladen kon worden, ze garandeerde mij dat dat wel zou lukken via netstroom, en anders via 1 van de 2 laadpalen in de parkeergarage. Alleen de netstroom werkte er niet op en de 2 laadpalen in de parkeer garage werkten ook niet. Waarna we dus na het etentje nog een uur lang de auto moesten opladen bij een supercharger in de buurt.

Punt 2: Na de drankjes bestelt te hebben, hebben ze de verkeerde drankjes gegeven. Natuurlijk is dat niet erg maar wel heel slordig voor zo een restaurant.

Punt 3: Nadat we een menu hadden besteld en aan het eten waren, kwamen wij er achter dat ze vaak de gerechten totaal verkeerd neerzetten en zelfs 1 bord hadden neergezet die niet was besteld.

Punt 4: Toen ik eenmaal thuis was zag ik dat er verkeerde dranken op de rekening stonden van wat we besteld hadden.

Het valt mij op dat er zoveel fouten zijn gemaakt bij zo een goed restaurant.

Maar verder is het personeel wel heel beleefd en vriendelijk, het eten was heel goed en zag er mooi opgemaakt uit!

Was alsnog wel leuk om gedaan te hebben.

Robin