1. Eten is prima, echter bij binnenkomst werden wij verward met personen die eerder gereserveerd hadden en niet waren op komen dagen. Uiteraard heeft dat niets met ons te maken. Wij werden hier echter op uiterst beledigende manier mee geconfronteerd door waarschijnlijk de eigenaresse. Zeer beledigend werd gezegd dat mijn stem door haar herkend was. Wanneer het aan mij had gelegen was ik meteen omgekeerd en naar een andere gelegenheid gegaan. Dit zou zeker op zijn plaats zijn geweest temeer omdat wij regelmatig in dit restaurant kwamen. Gezien ons gezelschap was dit echter niet mogelijk. Zelfs een excuses voor de gemaakte fout werd niet eens gegeven. Wij hebben onze maaltijd genuttigd en de ergernis duidelijk kenbaar gemaakt en vermeld dat wij geen gebruik meer zullen maken van dit restaurant in de toekomst na deze schandalige behandeling.