1. Ik kom regelmatig bij Nielz, bijna wekelijks, voor een kop koffie of een lunch. Zo nu en dan ook voor een avondmaaltijd. Altijd goed en lekker eten voor een goede prijs. Zomers heerlijk op het terras en in de winter lekker binnen bij de kachel.
    Het personeel is altijd zeer vriendelijk en zodra je regelmatig komt kennen ze je ook. Koffie staat bijna klaar als ik binnen stap. De bediening bestaat wel uit veel jonge mensen, welke misschien niet altijd het overzicht behouden zodra het drukker wordt. Maar de meer ervaren medewerkers springen prima bij. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee. Als ik er kom, heb ik tijd en wil ik rustig de krant kunnen lezen of een praatje kunnen maken met anderen.

Ik lees veel recensies dat er lang gewacht moet worden voordat je het bestelde gekregen hebt, dat het personeel niets staat te doen.
    Ik ben zelf een horeca-man en ken de slagen van de zweep. Ik ben ook bekend met de manier waarop mensen klagen, er wordt altijd van een mug een olifant gemaakt. Ik denk dat een bedrijf als Nielz dit niet verdient.

Zoals ik zeg is het personeel altijd vriendelijk en de enige keren dat ik langer op mijn drankje heb moeten wachten was wanneer het erg druk was of wanneer er een probleem met het koffieapparaat was. Mensen kunnen niet verwachten dat bij grote drukte de bediening om de 2 minuten aan je tafel staat om je bestelling op te nemen of dat na bestellen binnen 2 minuten je drankje voor je neus staat.

Het eten dat ik daar bestel is altijd lekker op smaak, echt verrukkelijk. Als kok ben ik toch ook wel kritisch wat eten betreft, maar het eten bij Nielz is altijd lekker. De kaart is precies goed, niet overdreven veel keus maar wel voldoende om allerlei verschillende gerechten te kunnen proberen.

De sfeer is altijd gezellig en het personeel werkt daar zeker aan mee. Ik las ook ergens dat de tafels niet snel leeggehaald worden. Nou als ik er ben zie ik de tafels leeggehaald worden zodra de gasten weg zijn. Het komt wel voor dat de mensen echt net zijn vertrokken en dat andere mensen direct de tafel weer bezetten. Dan kun je natuurlijk niet verwachten dat de tafel direct weer leeg is. Je kiest er immers zelf voor om aan die tafel te gaan zitten.

Maar goed, ik ben zeer tevreden over het totaalpakket dat Nielz aanbiedt. Ik zal zeker terug blijven komen voor een lekker kopje koffie of wat te eten.