1. Weinig tijd en dus even een kleinigheidje wezen eten. Els koos het nieuwe doordeweekse € 9,95 dagmenu (geldig hele maand februari) en op de donderdag is dit een turks brood met kalkoen reepjes shoarma en sla en een knoflooksaus. Was een grote ruime portie en ze moest dan ook een ± kwart van het brood laten staan. Zelf koos ik de Victoria baars met citroen pepersaus à € 17,50. 3 mooie stukjes vis kreeg ik geserveerd. Wederom heerlijk gebakken aardappeltjes. Lijkt echt op de gebakken aardappeltjes van oma vroeger. Als dit inkoop materiaal is, dan zou ik dit een ieder met een gerust hart aan bevelen. Ze hebben (los van onze voorkeur en smaak) een correcte structuur en knapperigheid met een goede gaarheid. Er zit aan elk partje een donker kantje. De sla was ook weer met een lekkere dressing voorzien. Als warme groente was er broccoli, wortel halve maantjes en spruitjes met gebakken uitjes. Alles licht zoet en hartig. We dronken er wat pilsjes bij en samen was het nog geen € 35,-. De nieuwe bediening heeft er zin in. Ze anticipeert gemeend hartelijk. De eigenaren wil ik wel de “sfeergeur” onder de aandacht brengen. Die was best erg heftig.