1. Recentelijk hier voor de eerste keer gegeten, het was koud dus binnen gaan zitten. Sfeer is goed, ontvangst is vriendelijk. Helaas kwam er met ons een groep van 12 man binnen en hun amicale ontvangst gaf aan dat dit vaste klanten waren, daardoor duurde het nogal even voordat wij weer aan de beurt waren. Voorgerecht pasta a olio, gevraagd om te delen, werd direct op twee borden geserveerd. Deze was ronduit perfect en heerlijk met het verse pizzabrood erbij. Onze pizza's vielen echter tegen. Deeg is goed, maar de pizza gamberi is erg nat door de vele kleine diepvriesgarnaaltjes en superzout! De eigenaar heeft direct een andere pizza voor me laten maken, dat is prettig. Helaas koos ik voor dezelfde als mijn man met kip en knoflooksaus, welke bij de eerste hap heerlijk smaakte, echter bij elke volgende hap overheerste de saus meer en uiteindelijk heb ik de alleen de buitenkant opgegeten. Less is hier more, en ik vind de normale prijs van bijna 15euro dan erg duur. Deze dag waren alle pizza's 10 euro.

We komen zeker nog eens terug voor de pasta en wellicht een van de klassieke sobere pizza's. De Service en sfeer zijn fijn en smaken verschillen nu eenmaal.