1. Na lange tijd restaurant weer eens bezocht. Wat een tegenvaller.
    Eerst kopje koffie besteld, met de mededeling dat we daarna voor 'n drankje zouden gaan. (niemand meer gezien)
    Tot onze verbazing kregen we vrijwel meteen na de koffie het voorgerecht voorgezet! Oke, kan gebeuren. Maar het voorgerecht werd afgeruimd en de volgende serveerster komt al met het hoofdgerecht. Hier iets van gezegd, zou door gegeven worden. Bij afruimen van het hoofdgerecht wederom hierop terug gekomen, ook bij eigenaresse.. antwoord; "dat kun je verwachten in een restaurant als dit"(?) Truckers willen gegeten hebben binnen 1 uur, ja, maar overige gasten (we hadden 't gevoel dat we snel weg moesten) één keer maar nooit meer.

En dan de info op hun site.
    "Dagverse producten "volgens eigen site--> vergeet het maar, blik- erwten en wortelen,

De "ambachtelijk bereide gerechten "worden gericht geserveerd; afruimen en 't volgende gerecht opdienen. Een "avondje uit + eten" : net 1 uur heeft 't geduurd tussen binnenkomst en vertrek (3 gangen!)

2,8