1. Nerone heeft een naam in Purmerend, en die wordt helaas steeds minder. Het lijkt er op dat sinds de verhuizing het 'slechter' is geworden met de service van dit welbekende restaurant. Als kinds zijnde kwam ik hier vaak met mijn ouders, heerlijke pizza's en altijd een goede en gezellige sfeer. Helaas kom ik er helaas bijna niet meer. Ik ben dan ook na de verbouwing er niet meer geweest, maar tegenwoordig bestel ik nog wel eens een pizza. Maar ik weet inmiddels dat als ik dat doe, en dan geen eens op de 'woensdag pizza dag' ik soms wel anderhalf uur moet wachten op mijn pizza. 'Excuses voor de vertraging, maar het is erg druk en ik ben de enige bezorger' krijg ik dan te horen maar kan vervolgens wel de volle mep betalen en blijf ik achter met een lauwe pizza. Ik ga het morgen op de drukste dag van de week nog een keer proberen, de pizza's zijn altijd groot, goed belegd, en heerlijk gebakken, Een Domino's of New Yorker komt echt niet in de buurt van deze heerlijke pizza's. Over het eten heb ik nooit te klagen. Maar de service gaat met de dag achteruit.. Wat echt heel jammer is. Ik hoop dat hier naar gekeken wordt anders schat ik het somber in voor Purmerends unieke pizzarestaurant.