1. Afgelopen zondag heerlijk gedineerd bij dit restaurant. Na een hartelijk welkom en aanname van onze jassen, werden we naar onze tafel begeleid.
    We wilden ons laten verrassen en hebben daarom gekozen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Na een heerlijke amuse werd het voorgerecht aan tafel gebracht door de jonge, maar zeer bedreven chef. Alle gerechten waren zowel voor het oog als voor de mond een genot.
    Het voorgerecht, zuurvlees met appel, was een heerlijke combinatie, het tussengerecht was overheerlijk, coquilles zo heerlijk zacht en als hoofdgerecht hertenbiefstuk. Zo heerlijk en precies goed bereid.
    Het nagerecht was een combinatie van ijs en mousse van vanille en verschillende soorten chocolade, hierbij namen we de aangeraden dessertwijn, wat alle smaken een extra dimensie gaf.
    De gastvrouw is een zeer bedreven en bekwame dame met veel ervaring. Zeer zeker een aanrader.