1. Vanavond hebben mijn vriend en ik gegeten bij de Balkan. Het was voor mij de eerste keer daar. Zelf vind ik het prettig om te weten wat ze er serveren, dus daarom heb ik voor de service een acht gegeven, aangezien ze geen website hebben, maar dat is natuurlijk persoonlijk! Bij binnenkomst oogt het direct gezellig, klein, maar gezellig! We werden vriendelijk geholpen door het personeel, je kunt ook in de keuken kijken, dus dat is ook leuk! Wij hadden als voorgerecht gebakken champignons en als hoofdgerecht de specialiteit van het huis, vlees aan een spies, op een speciale manier, absoluut een aanrader! Het is wel veel, dus zit je snel vol, dan is het misschien wat veel van het goede, maar wel een aanrader. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk, maar ook goedlachs. Al met al een uitstekend etentje gehad vanavond!