1. Ik ben een echte rijstenpikker. Een Indonesisch restaurant in Almere. Vol enthousiasme er naar toe. Via mail gereserveerd. Werd keurig netjes bevestigd. Ontvangst erg hartelijk. Er was een tafeltje gereserveerd, maar we mochten overal gaan zitten. We wilden een rijsttafel en wilden ons laten verrassen door de kok. We kregen een rijsttafel koening. De serveerster, nog niet zolang in dienst vertelde ze ons, kon ons niet uitleggen wat wij gingen eten. Twee van de geserveerde gerechten waren voor ons niet eetbaar. Nou kom ik al eeuwen in indonesische restaurants, maar gefrituurde eieren nog nooit gegeten. Het vliesje om het ei oneetbaar. De inhoud smaakte vreemd. Een van de rundvleesgerechtjes was zeer taai en daardoor oneetbaar. Gereclameerd bij de bediening. Geen excuses maar wel werd de gelegenheid geboden iets anders, let op, te bestellen. Dat is geen klantvriendelijke benadering. Wat een blamage. Enfin de nieuwe gerechten waren heerlijk. De bediening kwam voortdurend vragen of alles naar wens was, maar dat kwam niet geloofwaardig over. Jammer ik ga er niet meer eten.