Op dit adres zit nu: Restaurant Amersfoort

1. Audrey van Baggem

Vanavond voor het eerst gegeten bij Smaakmakers. Het eten was lekker, de bediening zeer traag en ze moeten nog heel wat leren. Het duurde allemaal erg lang.

Bij ons hoofdgerecht was voor een persoon het verkeerde gerecht bezorgd en duurde het vervolgens 30 minuten voordat het bestelde gerecht kwam. De anderen aan tafel hadden inmiddels hun eten al lang op. Toen wij vroegen of er dan nog wat frietjes bij konden duurde het vervolgens nog ruim 20 minuten voordat wij deze op tafel waren en had de laatste ook al zijn eten op. Dus mosterd na de maaltijd. Vervolgens duurde het nog zeker een half uur voordat het toetje kwam.

Uiteindelijk hebben we 3,5 uur over een driegangenmenu gedaan. En 2 keer is er gevraagd of we wat willen drinken. Dus 2 drankjes in 3,5 uur, ook niet veel. Bij het weggaan kregen we onze jas gewoon in onze handen gestopt i.p.v. even netjes op te houden.

Geen aanrader.