Op dit adres zit nu: Okayama

1. Zaterdag avond hier met 4 personen gegeten we hadden 2 weken daarvoor gereserveerd echter bij aankomst in restaurant toch nog een uur op een tafel moeten wachten.

Het was er zeer druk die avond waardoor bestellingen heel lang duurden en als ze al op tafel kwamen (lees: meerdere bestellingen kwamen niet aan op tafel) waren ze vaak nog maar net "warm" ook met het drinken ging dit niet veel beter, ze vertelden dat wij die avond waarschijnlijk de "zwarte" tafel hadden. Het dessert was inmiddels ook op daar er geen vanille ijs e.d meer was.

Management hier op aangesproken met de vraag wat hier mee te gaan doen, de geboden oplossing om nog één rondje te drinken op kosten van het restaurant hebben we afgeslagen omdat de oppas om 0.00 uur naar huis moest en we niet weer een half uur op ons drinken konden wachten. We voelden ons door de geboden tegemoetkoming absoluut niet serieus genomen.

Wij gaan hier zeker nooit meer naar toe we hebben ons zelden zo slecht behandeld gevoeld in een restaurant. Als je in de gelegenheid bent om naar een andere plaats te gaan zou ik het sushi restaurant in Vlijmen eerder aanraden.

2,5