1. Na paar jaar in januari 2010 voor 2e keer geweest en weer top. Net van binnen opgeknapt, heel gezellig, knus, donkerbruin, kruising bistro en net bruin café. Goede, vlotte en vriendelijke bediening. De gastvrouw voor jouw tafel stelt zich keurig voor, en het eten was gewoon echt weer goed. We waren met 5 personen en hebben allemaal heel erg lekker gegeten en ook de wijn was goed. Saladebar is weg, er kan nog wel gratis soep zelf gepakt worden.

Vorige recensies van Yvonne van der Worp

• Met werk (9 man) 19-10-07 gegeten. Gezellig al la bruin café en eten was echt zalig en bediening (Marijke!) heel erg goed. Speciaal voor ons extra toevoegingen aan 3-gangen keuze menu. Weinig warme groente bij vlees of visgerecht, je moet dan dus wel van salade houden (zelf halen bij saladebar).
    Ik had met gehakt gevulde tacoschelp vooraf (zalig) en vegetarisch hoofdgerecht met puree, spinazie, champignons en kaas (ook zalig!!), dus groente zat. Ook toetjes perfect. Aanrader, kom zeker terug!