1. Ria 2269 punten

Vorige week donderdag weer voor het eerst sinds lange tijd wezen eten. Wat een teleurstelling. Mijn favoriete gerecht maakten ze niet meer, en rest van de gerechten was maar matig. De bediening was meer dan vriendelijk dat wel.

Had een groot probleem met de aanwezigheid van de drie loslopende honden in het restaurant, erg onsmakelijk. Probeer je van je eten te genieten, zit er een hond op een stoel zich lekker uitgebreid schoon te likken, bah bah en nog eens bah!

Op onze opmerking dat we honden in een restaurant niet echt hygienisch vinden werd niet gereageerd en of we maar weg wilden gaan (deur werd opengedaan voor ons, hint werd begrepen).

Echt jammer, maar, hier komen we niet meer terug.

5,9

Vorige recensies van Ria

• Ria

Jarenlang trouwe klant geweest, door omstandigheden al poos niet geweest. Maar is altijd zeer goed te eten, goede en vriendelijke bediening, en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.