1. Afgelopen weekend geweest eten op aanraden van familie, dus met enige hoge verwachtingen. Bij binnenkomst was er onduidelijkheid over de reservering, die gewoon via Couverts was geplaatst, maar uiteindelijk nog een laatste plekje aan de bar gekregen. Hadden we liever niet gehad, maar we kwamen voor het lekkere eten, dus dat namen we op de koop toe.

Na een schaaltje brood (wat heel lekker was) en nachos de eerste bestelling opgenomen en die redelijk snel gekregen.
    Hieruit bleek wel dat we de volgende rondes het maximum van 5 gerechtjes tegelijk zouden bestellen, aangezien de porties erg klein waren. Natuurlijk begrijp ik dat tapas kleine gerechtjes zijn, maar honger hebben na een paar bestellingen kan niet de bedoeling zijn. Ook jammer dat we meer tijd aan wachten hebben besteed dan aan het daadwerkelijk eten. Nadat de bordjes leeg waren hebben we steeds een half uur tot drie kwartier moeten wachten voor dit opgemerkt werd. Het eten zelf was opzich goed, sommige dingen wel erg flauw zoals de carpaccio, uienringen, spare-ribs en salsadip.

Weinig bediening gezien, ook al zal iedereen zijn uiterste best gedaan hebben aangezien het een zondag was en de tent vol zat. Kwam op ons in ieder geval chaotisch over, zeker nadat de, ik gok manager, grapjes maakte over het feit dat hij 'dan blijkbaar achter de feiten aanliep'. Opzich een fijne avond gehad, maar we komen hier niet meer terug.