1. Na een wandeling ons verheugd op een pannenkoek. Eerst bestelden we een "verse" smoothy: ja vers gemengd van prefab-ingredienten. Maar goed, dat tot daar en toe. Een pannenkoek besteld die van buiten bijna zwart was, en van binnen nog rauw, het deeg liep over het bord. Toen we de serveerster erbij haalden kregen we een of ander verhaal te horen over dat dit normaal was omdat het vocht uit de appel was. Wat een onzin! We kregen geen nieuwe aangeboden maar ze was genegen om onze pannenkoeken nog even terug in de pan te doen. Vijf minuten later kwam dezelfde, aangesneden, pannenkoek terug, nog zwarter, maar nog steeds half rauw van binnen. En weer het verhaal dat ze eigenlijk echt wel goed waren want zo deden ze het altijd. Daarop hebben we de smoothies betaald en zijn vertrokken. Waardeloos dus, afrader.

Sfeer is redelijk: kale boel, lijkt een beetje op een kantine. Wat leuk is dat je er vogeltjes kan kijken met kijkers en kaarten van welke vogels je ziet.

2,2