1. Wij hebben hier zondag gegeten. Een klein en knus restaurantje met plek voor ongeveer 30. Het was super!

Het personeel is heel aardig en komt steeds even langs om te vragen wat wij ervan vonden en of ze nog iets voor ons konden betekenen. Het is volgens mij ook echt een familiebedrijfje en dat kan je merken. (erg positief)

Wij hadden een kindje van 1 mee, maar ook voor haar hebben ze goed gezorgd. Het zat vol en toch probeerden ze ook wat tijd aan haar te besteden.

Nadat wij iets besteld hadden kregen we gratis een mandje brood met kruidenboter en iets van pesto, denk ik. Heeft ons erg goed gesmaakt.

Ook de chef liep regelmatig een rondje door het restaurantje om te vragen of alles naar wens was! Dat zie je tegenwoordig niet vaak meer. Heel leuk. Het eten was ook erg goed.

Er was ook een gratis saladebar. Er is voldoende keuze en het wordt ook steeds bijgevuld. Ik vind dat het een luxe saladebar was, als ik vergelijk met wat je bij andere restaurants krijg..!

In een woord: top!