1. Tom 1305 punten

Een extreem slechte ervaring opgedaan bij dit 'restaurant', al zou ik het zelf deze naam niet geven. Ik heb al heel wat restaurants bezocht onderhand want ik eet regelmatig buiten de deur, maar dit was veruit mijn slechtste ervaring tot nu toe.

Eten was van bijzonder slechte kwaliteit. De biefstuk bestond uit vooral veel stukken vet, de schnitzels waren te lang gebakken en hadden totaal geen smaak, blijkbaar niet gekruid of niets. De zalm was niet gaar! Frietjes mochten ook wat langer gebakken worden, wederom niet gaar. En salades werden niet eens geleverd bij de gerechten, hoewel dit wel de bedoeling was. Bij navraag kregen we welgeteld 1 klein bakje salade voor een heel gezelschap! Normaal zit bij elk gerecht 1 bakje salade.. wat ons bij de service brengt. Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt. Bij binnenkomst was onze gereserveerde tafel nog niet eens klaargezet. Nadat we onze bestelling hadden doorgegeven hebben we bijna 2 uur moeten wachten op onze gerechten. Mensen om ons heen die ruim na ons plaatsnamen kregen eerder hun gerechten. Op drankjes hoefden we ook niet te rekenen want aan ons werd niets van aandacht besteed. Uiteraard de bedrijfsleider erbij geroepen.. deze dacht onze verpestte avond goed te kunnen maken door ons een dessert aan te bieden. Een dessert? Daar hadden we uiteraard geen zin in, naar huis wilden we, zo snel mogelijk. Twee uur lang zitten 'verhongeren' en dan ook nog uitermate slecht voedsel voorgeschoteld krijgen.. We waren niet van plan de volledige rekening te betalen. Een kleine compensatie werd, na veel gediscussieer en moeilijk doen, aangeboden. Mijns inziens was deze 'compensatie' belachelijk, maargoed de rekening was niet voor mij. Ik had hem persoonlijk niet betaald.

Hier zal ik nooit meer een stap binnenzetten. Belachelijk slechte service.