Op dit adres zit nu: Familia

1. Als je aan het begin van de week telefonisch informeert of bepaalde diner-kaarten te gebruiken zijn en vervolgens via mail reserveert en dan ook nog bij binnenkomst aan je stem herkent wordt, geeft dat meteen een goed gevoel van aandacht voor de gast. Wij hebben gekozen voor het boerenbrood met tapenade, carpaccio, gamba's, de biefstuk en de spare-rib en kunnen alleen maar zeggen dat we met een absoluut voldaan gevoel van tafel gingen. Omdat Maastricht in grote getale de nieuwe stadsprins verwelkomde, was het bij EDD'S lekker rustig. Het Grand Café heeft een geweldige ambiance en Elsemieke en Ron weten, samen met hun "zwarte brigade aan de kachel", precies de juiste toon te raken. Het was voor ons een eerste kennismaking, maar 100% zeker niet de laatste keer dat we er waren. Over enkele kleine puntjes hebben we het al gehad, maar die waren geen belemmering om vaker terug te gaan. Een groot compliment voor de totale ervaring.